Ami persze nem csoda, hiszen az első adásra mindig sokan kíváncsiak.
Megnyerte vasárnap este a magazinok csatáját a 11 év után visszatért Napló - derült ki a TV2 Csoport hétfői kiadott közleményből, ami szerint a műsor az ATV-t és az RTL-t is maga mögé utasította.
A friss nézettségi adatok szerint Pachmann Péter riportmagazin műsorát a 18-59 éves közötti korosztály célcsoportban 251 ezer (14,4%) fiatal választotta, ezzel szemben az RTL Házon kívül című műsorát ezen az estén csak 204 ezren (11,5%) követték. Az ATV-s Heti Napló nézettségéről egyelőre nincs konkrét információ, hacsak az nem számít, hogy a TV2 közlése szerint a Napló idősávjában Sváby András műsora "1,6% (18-59) és 3,5% (4+) átlag Share-t ért el."
Érdekesség azonban, hogy a múlt héten tarolt az RTL-en a Barcelona-Inter BL-meccsel. A találkozót egyébként az éppen tévéző fiatalok 267 ezren (16,2%) ültették le a képernyők elé. A mérkőzés amúgy a hét második legnézettebb programja lett A nagy duett után, amit 290 ezren (15,6%) választottak.